Українські компанії виготовляють і доставляють продукцію подекуди швидше, ніж китайські постачальники, а якість українських товарів часом перевершує європейські аналоги. Такі інсайти прозвучали на другій зустрічі експортерів New Makers у логістичному центрі Port.Lviv, яка зібрала понад 140 виробників.
Під час події учасники поділилися практичними стратегіями пошуку контрактів на мільйони євро через LinkedIn, а також особливостями виходу на ринки Японії та Південної Кореї через виставки, організовані місцевими органами влади.
Неочікуваним інсайтом події стало те, що для деяких українських компаній вихід на ринок США виявляється простішим, ніж налагодження торгівлі з сусідньою Польщею.
На події прозвучав цікавий кейс – коли європейські бренди звертаються до українських виробників із пропозицією виготовляти продукцію під своїми торговими марками, визнаючи перевагу в якості.
Особлива дискусія розгорнулась навколо державних грантових програм. За словами виробників, держава часто надає фінансування для створення робочих місць, тоді як бізнес прагне автоматизувати процеси для підвищення ефективності. Відтак, компанії подекуди відмовляються від грантів, не бажаючи розвивати неефективне виробництво.
У заході взяли участь успішні експортери з різних галузей – від меблевого виробництва до кондитерських виробів: Андрій Варениця (Varenycia Group), Сергій Кухленко (Stingrey), Юрій Свірський (SK Industries), Михайло Петелицький (CHOCOBOOM) та Юрій Тустановський (Rekava). Спеціальним гостем став народний депутат Ярослав Рущишин, секретар Комітету ВРУ з питань економічного розвитку. Модераторкою заходу була Наталія Карпенчук-Конопатська, президентка Жіночої Ділової Палати України.
Індустріальний парк Formatsia.Lviv закликає українських виробників долучатися до спільноти New Makers, аби сприяти діалогу між гравцями на ринку та посилити українські виробичні позиції у світі.